Wednesday, January 14, 2009

James Patterson - Honeymoon

James Patterson


tanggal 14 jan, kul 3. 02 pg, 2009 aku telah wat satu g rekod bawu dlm idup...
aku telah berjaya menghabiskan buku novel english pertama yg setebal agak2 400 ms...
huaaahh...
gla2...
buku nie cerita pasal kehidupan seseorang perempuan yg lawa/cun dan pada masa yg sama mencintai ramai lelaki...
yg ebat pasal pompuan nie, dier dah kawin yg sowang lelaki nie nama Jeffry yg dok kat Boston,
tp dier gak bertunang ngan Connor yg dok kat New York...
perghh...
dier pandai teruk...
yala kan, pandai cover supaya tembelang dier xpecah...
haha...

buku nie berharga dlm rm30 something kowt...
aku xingat...
sbb bukan aku yg beli...
ekeke...
aku tumpang baca jaa...


korang jgn tengok nama tajuk dier honeymoon ingat cita cinta lak...
haha...
nie crita thiller...
pelik kan...
napa la writer dier bowh nama honeymoon pown aku tataw...
bak kata nabil, "lu pikir la sndri"...
tp lepas bc buku nie laa...
heh...

No comments: