Saturday, January 10, 2009

Hana Kimi




hanazakari no kimitachi e...
aku bagi 4 bintang setengah...
da 12 episode...
aku habiskan dlm 3 arie...
haha...
cita yg amat menarik...
story pasal sorang dak pompuan nie yg
menyamar masuk allboys school
sbb nak jumpa idola dier Sano Izumi...
yg besh skali bila aku tgk cita nie
pasal acara2 yg skul tue adakan...
cam festival skul,
tiap2 klas kena pa2 yg bleyh mendatangkan dwet,
cam Maid Cafe, teater, rumah antu...
besh2...
terasa gla mcm nak skul kat jepun...
hehe...
harap2 jd kenyataan laa...
walawpown aku hanya transfer student...

pikir2 balik kan,
ader x diorang wat cita pasal laki
masuk skul allgirls...
mesti besh kan...:P
wee~

thats all yg aku bleyh cita...
kalaw nak pinjam gtaw...
or else usaha la beli sendri...
xori 12 engget jaa...
yg ori aku xtaw...
ekeke...














6 comments:

Bella. said...

hana kimi mmg best banget!

Bella. said...

hana kimi mmg best banget!

ezaty said...

erm,hana kimi mmng bez pown..

ezaty said...

erm,hana kimi mmng bez pown..

syafiquéva said...

ceh!
x sangka ang layan cita neh~
x bley blah bla laki2 2 drag masa fashion show~

huahuahauahauahuahau~

hanzo said...

haha...
dah r depa pakai baju pompuan...
gla2...
tp nanba senpai tue nampak cun kowt...
ekeke...(@_@)