Friday, July 16, 2010

macam-macam


16 JULY,
WORLD CYBER GAMES 2010
at
MIDVALLEY

wahhh...
terasa bertapa untungnya aku di UM yg sgt berdekatan ngan mid,
tepat pukul 4, aku bertolak dr kolej menaiki kereta member aku yg bernama KAMAL (bukan nma sebenar) XD,
sampai disana, tujuan utama aku maw mencari
barang-barang pc,
tetapi malangnya, aku sgt mudah tertarik dgn kedai-kedai sukan nie,
singgah punya singgah kedai sukan, akhirnya TERBELI satu raket tennis WILSON,
tp yg peliknya mmg xdak niat langsung nak beli,
tp dahh alang-alang masuk kedai xkan nak keluar ngan tangan kosong kan,
haha,
then aku truskan perjalanan ke tingkat 3 sbb WCG diadakan kat ctue,
sampai-sampai ctue, amatlah merambang mata melihat banyak syarikat-syarikat pc yg membuat promosi,
promosi macam mna???
mengupah model memakai costume yg SANGAT comell~
wahh (@.@)
(sangat terasa nak ada awek time nie T.T)
dah penat pusing-pusing,baru aku beli apa yg aku cari selama-lama nie, ntuk laptop kesayangan aku,
sebijik COOLER!!!~,
tp keseronokan xberakhir disini,
aku dgn pertama kalinya telah melihat laptop yg agak rare di malaysia,
ALIENWARE MX11,
"nakkkkkk sebijik!!!" jerit hati kecilku,
haha XD,
tp xpa la, xmampu,
dan aku masih sayang VAIO aku X)

No comments: